fredag 28. november 2008

Blue Star Rubimar (Playa Blanca)

Om 23 (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) dager er vi på vei hit. (sitter på fly på denne tiden)


Hotellet vi skal være på i julen. Slik det ser ut er det på den tiden ca 22 grader på dagen, 18 på kvelden og 19 grader i vannet i gjennomsnitt. Det er vinter, så det er klart det kan bli kaldere også, men jeg er optimistisk og full av håp om at det blir bra vær... trala la la la


Har fått mange gode tips om hva vi bør gjøre, jeg holder en knapp på å besøke et papegøye sted - Guinate fuglepark (se for deg alle de fine bildene som kan tas der.. det kribler i magen asså..) Også er det visst noe Kratergrill. (Grønvold har vært der før -Tenk deg å smake mat grillet på vulkanvarme fra jordens indre! På denne minneverdige halvdagsutflukten serveres det et måltid som grilles fravarmen fra en vulkan. En fascinerende tur blant vulkaner og kratre, og vi får følge et eksperiment som viser hvor varmt det er rett under bena våre.) Gleeeeeeeeeeeeeeder meg! Mest av alt til å få litt sol og varme på kroppen + bading da.


Kjøpte meg en ny O'Neeil bikini nå i høst (er vel bikini nr... 10,11 nei 14'ende i skapet) Hadde litt dilla i fjor og kjøpte nokså mange. Er mye kult i Roxy, Puma og O'Neeil asså. Og med beslutningsvegring i enkelte situasjoner ble det fler enn 1 gitt.


Må jobbe litt igjen jeg. Hatt en aldri så liten lunch pause fra 1900 avstemminger, endelig begynner jeg å få taket på det..tror jeg da (hva skulle jeg gjort uten Hanne Gro?? svar: sittet med klump i magen og følelsen at jeg IKKE kan noe verdens ting)


Buenas tardes (God ettermiddag)



Adiôs

Ingen kommentarer: