torsdag 27. november 2008

En liten titt innom..

Tom og Knut har kjøpt seg leiligheter på Åssiden.

I Tom sin oppgang, fant vi dette på døren til en nabo av han....
Kan ikke gjøre mer enn det vel??
Synes det var så morsomt. (lurer egentlig på hvordan denne damen som bor bak denne døren er.)



Ellers går dagene unna, var ute å spiste med noen jenter fra jobben igår. Møtte Åse og koste oss på Jonas. (fikk meg ENDELIG en cappucino)
Bakte skumkake til Hanne Gro når jeg kom hjem, hun ble glad for det tror jeg. Alle på teamet koste seg i to pausen.


Nå skal jeg prøve å scrappe litt men er så trøtt om dagen. Sånn tørr i øynene..hrmf. Klarer nok 1 side eller 2 :O)


Gjett hva jeg klarte idag a.... jeg har jo terminal/data briller. Husker ikke alltid å bruke de, men når jeg endelig får de på meg forstår jeg jo hvorfor jeg har de. (skriften blir større og tydeligere gitt, lurer på om det er noe med alderen??? NOT!!!! ) I hvertfall, når jeg var ferdig på jobb og satt i bilen på vei hjem var kommet til motorvei brua... satt der med briller jeg. Hadde glemt å ta de av.. lurer på om jeg blir avhengig av de jeg. Det er kule DG briller, men jeg vil ikke bruke briller HELE tiden, greit å bruke på jobben lixom.




Nå får det være nok for idag.
Bye girlfriends and family :)
See you!

Ingen kommentarer: