søndag 30. november 2008

Advent og førjulstid

Ohhhhhhhhhhhhh.... 24 dager igjen og det er 1 søndag i advent.


Holder egentlig på med å henge opp de røde gardinene og julestjernen i vinduet, men litt pause og en iskaffe er tingen.
Skal prøve å få scrappet litt idag også, skal scrappe et bryllupsbilde av mamma og pappa.. That's the plan.
Fant noen fine gamle bilder idag og dermed kom det mange scrappe ideer.

MEN!!! Jeg må bli ferdig med adventspyntingen først.


Daniel skal på personalmøte i dag også, tenkte å ta noen timer på jobb mens han er der. Klokka flyr asså. Nå må jeg bli ferdig med "must" tingene så jeg kan gjøre "want to" tingene.


Tenk at imorgen er det 1 desember og Jul i Blåfjell begynner. Den jeg bare få med meg, kan ikke huske siste jeg så barne-tv, for det er ungene blitt for store til.

Det er 3 adventskalendere som ligger hjertet mitt nærmest:
1. Jul i Skomakergata

2. Jul i Blåfjell

3. Linus i Svingen

Julekalendere er kjøpt inn så alt er klart. -Dæven, kom akkurat på at Anders og Marius skal på bowling å feire Joachim imorgen fra 17-19.30, det betyr at jeg må se Jul i Blåfjell alene.. jaja...skal vel klare det ;O) Godt Daniel skal jobbe og Rune er på jobb i Lyngdal for jeg sitter å synger å koser meg...fnis.. Nå er det hvitt ute også, fikk litt snø igår. Skikkelig stemning. Er så glad i advent/førjuls tiden.. men ikke så veldig i selve julaften.. aner ikke hvorfor. Mulig det er fordi de tradisjonene jeg er vant til er borte. Rart med det.



Nå kaller strykejernet..hrmf...

Snakkes snart!

Ingen kommentarer: