søndag 14. desember 2008

Fra vinter til sol og varme..

Se hvor flott det er a.


Det er så pent med hvit snø. Det kom så mye snø så fort, men idag har det regnet..æsj!!




Kjøttmeis utenfor kjøkkenvinduet. Det kryr av de inimellom, og det er så fint. Har tenkt å henge opp noen meiselboller eller en kokosnøtt så får vi se om de fortsetter å komme.

Juletreet til naboen er litt nedsnødd..ser du de bitte bitte små lysene?? Måtte kikke godt jeg asså... og jeg visste de var der. Ikke så lett å få bra bilder heller i sånn Blåfjell lys.

I går var vi på fest, 40 års lag hos Ingunn. Var koselig, Gunn's nydelige stoganof gryte ble servert. Nam nam. Litt sånn jeg husker fra bestemor og bestefar.. er så godt.


Ellers er julegavene så å si i boks, mangler noen gavekort og bestille noen blomster ellers så er vi ferdige. Tok det fredag ettermiddag. Julekortene er også ferdige, ja nesten da. Mangler 6 stk som jeg skal lage selv. (har skrevet 35...)


Jeg har fått hjem gutta i dag for å kunne bytte neste søndag. Flyet til Lanzarote går neste mandag kl.07.55 fra Gardermoen så det greit å kunne få levert de søndag. Hvis ikke blir det SABLA tidlig å stå opp for de :o/

Ingen kommentarer: