torsdag 15. januar 2009

for å bevise at vi ikke bare shoppet, drakk og spiste

Dette er Shnoor, gamle delen av Bremen. Trange gater, små skjeve hus, skjønne farger og en helt nydelig atmosfære der. Litt sånn som bryggen i Bergen faktisk. (som jeg ikke får nok av)

Er det ikke fint? Kunne gått og gått i gatene der, men vi skulle hjem til Norge igjen.
Ikke spør meg hva dette bygget er, men det var på mange kort og plakater... tok bilde før jeg så det var på kort.. synes bygget er så flott.



Dette er Domkirken. Vi var en tur inne, men det var ikke så flott inne som utseende skulle tilsi. Jeg kikket og kikket synes den var så flott. Majestetisk på en måte der den ruvet. Uansett hvor du var i byen så kunne du se spirene.


I dette bygget spiste vi hver dag hele helgen. Både lunch og middag.. hehe. Koselig bygning og koselig resturanter og kafeer.
Likte Bremen jeg, kunne tenkt meg en tur tilbake engang. Men da med 1 dag ekstra så vi kune kikket enda mer. Det var så mye å se både av kultur og shopping. Alle de flotte bygningene der kan ikke beskrives, historie bare lå tykt utenpå. Me like!!





Ingen kommentarer: