fredag 6. februar 2009

Beklager at det har vært litt lite aktivitet i det siste

Det skjer så mye om dagen..
Ikke egentlig kanskje, men det føles sånn. OOOps, har ikke tenkt på det, men kanskje det har noe med alderen å gjøre .. huff for en tanke.

Anders og jeg har akkurat hatt bursdag, fikk så nydelige buketter, 3 stykker faktisk.
Fikk blomster, 1 natt på Plaza og billett til Jeff Dunham showet av kjærsten...JIPPI JIPPI JIPPI. Det gleder jeg meg til asså. En annen gave var penger til nye ski, de andre står igjen i Sigdal så de får jeg vel aldri se igjen.. Også litt annet små kos lys glass og et nydelig skjerf av Anders og Marius.


Også hadde Anders bursdag 3 dager etter meg.

Han fikk den etterlengtede bilen han har ønsket seg så lenge. Det var stor stas kan jeg fortelle. Han fikk DS spill, penger, klær, Lego og masse annet. (Daniel hadde vært ute å shoppet på egen hånd. Masse Cars stæsj til DS'en + et Mario spill)
Søndag tok vi med hele bølingen å dro på Olsenbanden JR. De storkoste seg, innimellom så lo de høyt og andre ganger så humret de bortover rekken og et par ganger hoppet de høyt i stolen av skrekk. Anbefaler den filmen asså.

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer: