fredag 6. februar 2009

Ingunn og jeg var en tur innom HIMMELEN igår vi..

Vi var en tur på Strømmen, og hva ligger der??? BIKUBEN !! Herregud for en butikk, kunne brukt en hel dag der. SINNSYKT mye flott der. Det var stempler, Qk ting, ark, stæsj.. og ikkeminst super service. Ingunn og jeg var så heldige å komme i snakk med en av scrappefavorittene mine Yasmin som jobber der. (kan ikke være vanskelig å gå på jobb i den butikken) Hun var så søt og hjelpsom. Og jeg kan ikke glemme han som er eieren.. MAKAN til mann, han forklarte og hjalp oss og ga den beste servicen jeg noen gang har fått.. En ting er Ingunn og jeg enige om og det er at vi SKAL tilbake, uten tvil. Vi skal fylle bilen med scrappejentene og dra.

Hode er om dagen i scrappemodus kan du si, er med på Mesterscrappen på scrapping.no. Kommer en ny oppgave hver 5 dag.. og vi er med fylkesvis. Var inne i dag og av de 7 fra Vestfold ligger jeg sist. Men som Yasmin sa igår, jeg har ikkeno kjent navn ennå siden jeg er ny og så er det jeg lager ikke helt "der oppe" ennå, men jammen har ikke 3!!!! ukjente stemt at min er finest av oss 7 fra Vestfold.. jada jeg ligger sist, men det er så moro. 2 av de som er på Vestfold laget er noen av de jeg fra før konkuransen har liggende i favoritter på pcen. Kan ikke vinne over de vettu. Men det skal være sagt, det er spennende og skummelt på engang å være med for man utleverer seg jo.. og i en KONKURRANSE... (blond?? Jada, like blond) Og sånn på tampen.. det er hun Yasmin som er sjefen for Mesterscrappen så det var moro å snakke med henne.


Lo'en som ligger øverst er back up'en min hvis jeg ikke fikk denne godkjent, men det gikk fint. 3 stemmer på denne her... tralalala (og jeg er ikke fornøyd engang, er noe med fargene..hrfm)


Ingen kommentarer: