fredag 27. februar 2009

Oppg 5 i Mesterscrappen

Her er mitt bidrag til Mesterscrappen denne gangen.
Gikk sånn fort fort og er ikke fornøyd. Ble nr 4.
Bildene er jeg fornøyd med, de er tatt på Lanzarote selveste julaften. Makan til fotogen papegøye skal man lete lenge etter.
Tenk at det er fredag alt.. idag kommer de siste ungene og vi har fullbooket helg. Marius skal feire bursdagen sin på søndag og imorgen var det snakk om litt jordekjøring for store og små.
Mandag kl 06.34 går toget som skal frakte oss til Gardemoen og derfra går turen til SHARM EL SHEIK!!
Jeg har ikke funnet fram kofferter, sommertøy eller noen ting.. *dååner*
(har ikke fått tatt en eneste soltime engang.. stønn)
Nå skal jeg kjøre Daniel på skolen også handle før jeg må en tur til Drammen og etter det er det hjem å bake litt.
Hasta la vista så lenge..
Takk for at du besøker bloggen min.
Ha en fin formiddag!

Ingen kommentarer: