torsdag 16. april 2009

Hektiske dager fremover

Er visst i gang med scrappingen kan jeg se.. har laget noen LO'er de siste dagene. Det går sakte men sikkert..

Disse 2 LO'ene er av Joachim, bildene er tatt i påsken. Kommer til å leve lenge på minnene fra den.

De neste dagene skjer det mye. Full rulle. I dag skal vi ut å handle pensko til Rune og penklær til Anders og Marius, før jeg skal på styremøte og Rune på førermøte med Klovnene. Imorgen skal vi til Oslo på Wallmans med jobben til Rune, forsinket julebord og ligge på hotell til lørdag og så bærer det rett videre i bryllup til pappa. Daniel prøvde dressen sin igår... jeg klarte ikke slutte å le. Den var nok litt liten, ikke på lengden, men på bredden.. og kort på armene. Hele gutten så ut som ei stappa pølse. Haha haha.. Han har forandret seg litt i kroppen og fått muskler siden sist.
Det beste med helgen blir nok scrappetreffet på søndag. De andre skal hele helgen men jeg kommer på søndag. Gleder meg til det, se alle jentene igjen og ha det moro.
Ha en fin dag.

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Så flotte Loer du har laget. Godt du er i gang med scrappingen igjen:)

Eg ... sa...

Hei
Det var så kjekt å se at du hadde lagt bloggen vår * NestenPerfekt * til lista di :-)
Velkommen innom...

Koslig blogg - mange fine bilder og scrappesider. Blir alltid så imponert over sånne flotte sider - så kjekt å ha som minner

Ha en fin uke