søndag 26. april 2009

Så er helgen over..snart.

I går var det sesong start på bilcross for vår del. Daniel skulle kjøre på Hakavik. Sven og Daniel dro på fredag..

Her er Danielsen klar for å kjøre. Sven har kjøpt klovneblå luer i Tallin..

Min største skrekk for dagen var at Daniel, Nickolay og Espen skulle komme i samme heat. For da har det en tendens til å koke i toppen på junior.. tror du ikke ALLE 3 kom i samme heat og det i første heatet for juniorene. Det gikk tåelig bra, Espen vant heatet med Nicko på 2 og Daniel på 3.. (2 andre kom på 4 og 5) Se på bildet, her er de i mål.. ser såvidt de hvite takene til klovnegutta i støvskya.
Rune sto med 30 sek nesten hele dagen, her driver han barneparkering i pausen.. hihi. Får assistent hjelp av "store Marius".



Dette siste bildet har Frode tatt... meg i vanlig positur på løp med kamera i hånda og en gjeng klovner i nærheten..

Å ha så flaks med været som vi hadde.. whow! I fjor SNØDDE det faktisk på det første løpet.

Dagen var kjempe fin, dønn slitne når vi kom hjem. Neste løp for oss er Lyngås 9 mai. Da skal vi kjøre alle 3. Vi har alle ungene, takk og lov for Gunn og Sven..


I kveld tenkte jeg at jeg skulle scrappe litt, har et par bilder fra i går som jeg har lyst til å bruke.

Ha en fin kveld.
Takk for at du er innom.

Ingen kommentarer: