søndag 24. mai 2009

Jeg er så stolt..

Så er denne helgen over... snart..
Vi har hatt en super bilcrosshelg på Kongsberg. Så mye bra kjøring og snille barn. litt avhengig av det når vi har med oss alle 5!!!
Kjærsten min fikk 13 plass etter utolig bra kjøring de siste heatene. Flinken :O)
Og flotte flinke gutten min fikk en strålende 4 plass av 26 startende. Hadde det ikke vært for en nødbremsing hadde han nok hatt en plassering eller to høyere.

Daniel i farta her i A finalen.

Daniel kom rett i A finale denne gangen.

Ingen Klovner liker Bobler, så er det en i nærheten får den gjennomgå. Her er det Hulbakk som har vært litt uforsiktig og satt den i Klovne leieren.. det gikk så her.. hihi.

Disse gutta sitter å venter på sin tur til å kjøre ..

Se her da.. hihi. En av listene fra igår..
Pene Klovnebiler.. og de var det mange av på Kongsberg. Tok bare bilde av våre nærmeste.
Som nevnt hadde vi alle ungene med.. prøv å ta bilde av de.. sånn går det.
Det er praktisk talt umulig å ta et bilde hvor de ser normale ut alle sammen..

Se post over... UMULIG!!
Ingen av bildene har vært innom redigering så ta det for det det er.
En kjapp oppdatering for venner og kjente eller deg som bare kikker innom.
Imorgen leverer jeg ungene så da har jeg barnefri uke.. og scrapping står på planen. Rune drar vel til Rørvik imorgen eller på tirsdag så da blir Daniel og jeg alene noen dager igjen. Til helgen er det kjøring på Bø. Gleder meg til det, alltid så moro på BØ. Spent på kjøringen til Daniel da.. har han fått dreisen på Saaben sin eller var det flaks?? Tror ikke det asså.. 3 av 4 mulige heatseiere sier vel sitt. Kjempe moro!!
Er ihvertfall kjempe stolt av Daniel og Rune.
(Daniel er ihvertfall stolt for han fikk bedre plassering og større pokal enn Rune..hihi)


Takk for at du kikker innom!!

Ingen kommentarer: