søndag 10. mai 2009

Lyngås.. ikke som forventet..

Så er Lyngås over... det gikk ikke som forventet for disse gutta mine

Se hvor mange klovner som var med.. og her mangler det 3 som står høyere opp.

Her er en startklar Daniel.. spent på dagen, vel vitene om at mamma'n har STOR tro på gutten sin, men ikke bilen hans..


Først var det Rune som skulle ut.. han fikk HEAT SEIER.. flinke mannen min.
Problemet kom først i neste heat.. da ble han påkjørt og bilen fikk en skikkelig trøkk. No more driving på Lyngås... sukk..





Så var det denne gutten sin tur.. kom bra ut av starten og var skikkelig i gang.. så plutselig blir han borte i Scanke svingen... full stopp på motoren. Rådebank.. (det er da jeg lurer på om det er lov å si: HVA VAR DET JEG SA??????????)


Her taues han inn i depotet.. Det var den dagen. Og han som hadde så store planer.
Nicko kjørte ut i samme sving og kom ikke i finale. Iselin sto plutselig i en B finale, Stine tråkket over og fikk ikke kjørt siste heatet sitt, Daniel B vet jeg ikke hvilken plassering fikk, men innen de 10 første tror jeg.. og Espen gutten da... fikk en SUVEREN 2 plass og ikkeminst er han kvalifisert til Junior Landsfinalen..
Webern vant åpen og Karianne damer.. bedre blir det ikke. Gratulerer!!

Ingen kommentarer: