mandag 29. juni 2009

Så varmt og deilig.

I dag begynte min barneuke igjen, hentet gutta etter jobb og vi kjørte hjem. Hadde tenkt å dra på stranda, men helt ærlig vet jeg ikke om de hadde orket å kjøre ut der.

Det ble til at vi badet i Sagdammen her oppe, 1 min å gå oppi bakken.Marius har endelig kommet seg uti..

Kjekke store gutten min


Elsker vann han her


Anders og Daniel


Anders tar fart og hopper uti.


Daniel gjøre selvsagt det samme..


Sjekk de rosa Croksene.. de er mine.

Det er endel bier på kanten så det er lurt å ha noe på bena.

Daniel hadde bare joggesko så da tok han mine... 4 nr for små -hvertfall.


Anders lager som vanlig skøyerstreker


Anders opp av vannet


Nydelige Mariusen min


Har hatt en super ettermiddag. Etter at vi hadde badet gikk vi ned å grillet så gikk vi opp igjen og gutta fikk bade mer.

Koste seg skikkelig der opp.

Mor fikk tatt et 3 sifret antall bilder... og noen ble jammen bra scrappe objekter.

Men i varmen er det ikke lett å sette seg ned å scrappe selv om rommet mitt er i kjelleren og der er det kaldt.
Ha en varm kveld, stokken viser akkurat nå 24,1 hete grader!!


Ingen kommentarer: