torsdag 11. juni 2009

Utfordring fra Merete

I dag har jeg noen timer for meg selv.
Daniel er med NAF Drammen å kjører Go kart i Hønefoss og Rune er på sommerfest med jobben.
Har endelig fått laget utfordringen fra Merete. Den satt langt inne kan jeg fortelle, skulle ha 4 bilder av meg selv + bruke rød, lilla,rosa, gul og orange.. grøss og gru.
Slik ble den

Rød bikini når je gfår en bøtte vann slengt over meg av Daniel, gul bikini på bildet fra Tunisia, lilla og rosa skjerf på bildet med flamingoene med orange stjert tatt i fugleparken på Lanzarote og det siste bildet er bare med for å få 4 bilder.
Skriver om hvor fornøyd og heldig jeg er med livet mitt.
Ha en fin kveld, nå roper husmor pliktene.. sukk..
PS, Jeg har laget et Tag kort i dag, det første ever. Kan ikke vise det ennå. Litt skummelt å gi bort kort til ei som er veeeeeeeldig flink til å lage kort *rødme*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du klarte den utfordringen bra syns jeg! Har flere ideer om LOer om meg selv, men har ikke fått laget noen enda! Fiiin fredag!

Jeanette Cecilie sa...

Heisann, og for en flott LO du har laga!!:)

Ville igrunn bare takke for en utrolig koselig kommentar i bloggen min :)

Hei og hå!!