tirsdag 30. juni 2009

Vært å badet med ungene på Bekkestranda

Det var så deilig der ute. Kom tilbake nå klokka åtte og ungene badet hele tiden. Så deilig da. Badet jeg også, må ha vært 20 grader i vannet.. for jeg er pinglete.


Her kom det noen hettemåker som ville ha kjekssmulene våre. Anders og Marius var ute i vannet og det kom en hel haug måker å flakset over de.. JEG VIL IKKE BLI MÅKEMAT skrek Anders... holdt på å le meg ihjel.Anders har lekt fotograf


Marius skal ut å prøve krabbe lykken


Veldig konsentert Anders, her gjelder det blåskjell.


Det ble etterhvert mange krabber i bøtta


Litt synkronsvømming


Og synkrondykking


Sommerfine ansikter synes jeg




Anders venter på stor krabben


Det er nå engang slik at man må hjem når klokka begynner å nærme seg kveldtid.
Marius grubler veldig på hva han skal gjøre med den største krabben sin..
Han har ihvertfall ikke lyst til å helle den ut igjen.. men det ble jo til det.

Det blir ikke mye scrapping om dagen, fikk 2 pakker i dag en fra Papirhobby og en fra PIH i dag.. sukk. Masse å kose seg med.
Ha en flott sommerkveld, jeg skal ut å skifte på sengene i bobilen.. STØNN!!!

2 kommentarer:

ninabakke sa...

Så fine bilder :)

Vibeke sa...

Så flotte bilder du har tatt!! Her er det masse som kan scrappes ja:)