søndag 23. august 2009

Er det mulig å ha mer uflaks??

I helgen var det landsfinale i Bilcross, Rune hadde kvalifisert seg og var altså en av de 122 beste i Norge. Årets store begivenhet var lagt til Aremark motorbane i år. (flaks for oss som har campingvogn like ved)

Som vanlig kjører Rune knallbra, 2 andreplasser før 3 og siste heat..

Han kom godt ut og kjørte forbi en golf og ledet, vi øynet en heatseier og en D finale... så skjer dette.

Bilen RULLER... å herregud, det er første gang på 2 år at jeg har sett han rulle. Var helt rolig jeg. Gikk så fint, helt til jeg synes det tok altfor lang tid før han kom ut av sykebilen..



Daniel var nede i sykebilen først og er på vei til depoet for å finne krykkene... min kjære har jo brukket et ben i foten vet dere...

Uansett så fikk kjærsten min hjernerystelse. Han hadde besvimt i farta for så å ha slått hode inn i buret. Han husker ingenting fra han kjørte forbi den Golfen som var et godt stykke fra hvor han taket og til han var i sykebilen og kjørt inn på indre bane.. tok ihvertfall 5-7 min..


Det ble tidlig kvelden for å si det sånn, Rune var kvalm, hadde vondt i hode/nakke og stiv litt overalt. Han fikk noe smertestilliende også var det kvelden klokka 22. Ikkeno bankett på oss gitt..

Er så glad for at det gikk bra. Blir redd for min gutten min jeg.

Rune på panseret på den ødelagte bilen, og en smule fortumlet!


Ingen kommentarer: