søndag 9. august 2009

Så er 3 uker ferie over.

Tenk at sommerferien vår er over. Den ble ikke helt som planlagt, det skal være sagt. Rune og jeg er vel omtrent like impulsive så 18 timer gikk det fra vi så vognen var tilsalgs til vi var campingvogneiere. Vi lå jo på Kirkeng camping i fjor og trives så godt der. Ungene har det supert og da har vi voksne det litt enklere også. Vognen er en Adria 743, så den er stor over 9 meter med draget. Den skal få stå på Kirkeng til vi blir lei, men slik det er nå, med 8 meter til vannet er det fantastisk. Båten har vi hentet og ungene har ro båt. Kan ikke bli bedre. Mye bading og båtkjøring denne ferien kan jeg fortelle.
Daniel, Marius og Joachim på tur
Ungene bandt fast Rune på Fredriksten festning..
Etter en tur til slusene i Halden havnet alle uti vannet med klærne på
Korte og lange ben

Nydelige Malin

Malin, Joachim og jeg på Fredriksten festning

Kikker utover Halden

Også en som ble bindt fast ;)

Daniel

Joachim venter på sin tur

Daniel kjører og Rune henger etter på brett

Rune kjører og Marius henger på

Joachim på båttur

Ved Brekke sluser i Halden

Tommy kom å møtte oss så Malin og Anders hoppet over til han

Bjørn Andrè kom også så Joachim og Marius ble med han

Anders henger på ringen etter båten

Anders badet hele tiden

Frøken snupp i en flott stup fra brygga
Klatremus, henger opp ned
Marius på rotur med hele gjengen
Den første fisken som ble tatt

Sommeransikt



Alt i alt ble det en fin ferie, tiltross for noen dager med regnvær.
Har massevis av scrappebilder å ta av, gleder meg til å begynne på det.
Ha en fin kveld!


1 kommentar:

Unknown sa...

Hei og takk for koselig hilsen hos meg:)
Ser ut som dere har hatt en super ferie, impulsive handlinger kan ofte bli veldig bra:) Kjenner godt til det*knis*
Fine bilder du har lagt ut, masse båt, fart og spenning..

Jeg har en sigma 105mm macro, har bare hatt den i et par uker så har litt dilla på macro om dagen for å si det sånn:)

Ha en fortsatt fin kveld!