fredag 18. september 2009

De siste dagers scrapping

De siste dagene har det ikke vært så mye tid til hobby, men litt innimellom alt det hektiske om dagen er det blitt.
En BOM Lo, prøvde meg litt på ting jeg IKKE kan her.. hehe. Jeg er en elendig tegner, og jeg mener spikermennesker elendig asså.
Bildet er det Anders som har tatt.Har ikke så mye å si om denne annet enn at bilde er fra Norsjø i våres, også at jeg er veldig glad i kjærsten min ;o)
Nå er jeg pakket og klar for Bø, vi skal kjøre der i helgen alle 3!! Det er ikke dameklasse så jeg skal kjøre i åpen, dvs med GUTTA!!!!!!!!!!! Med min flaks ender jeg nok opp med å møte Rune i alle heat, og for å si det sånn, det er nok ikke han som blir stressa.
Satser på at jeg ikke havner rett i skogs i første sving..
I'll let you know!

God helg!


1 kommentar:

Lene - nabon sa...

Digger 37 Loen din! Tror jeg må lage litt BOM snart jeg også!!!

Flotte ting i bloggen din, skal prøve å være flinkere til å komme innom!!!