torsdag 3. september 2009

Var på Tusenfryd igår vi.

Vi er så heldige at Gunn jobber i Jernbaneverket. Igår var Tusenfryd åpent kun for de som jobber der og familiene deres. Ungene fikk kjøre alt de ville og så mange ganger de ville. Gjett om det var moro da. Det var ikkeno særlig kø på noen ting så de hadde det sååå moro.
Den som imponerte meg mest var Anders, han tok alt han.. og jeg mener alt. Spaceshot, spin spider, space shot og speed monster.. Alle de store skumle tok han flere ganger. Malin tok de fleste hun også. De 2 der... ingen sperrer!! Masse morsomme scrappebilder.
De store gutta hang i stroppen. Jeg skjønner ihvertfall IKKE hvordan disse turte. Skikkelig kult å se på. Sven storkoste seg å se Rune henge å dingle der.
Kathinka og jeg sto igjen litt bekymret for gutta våre.. men det gikk fint. De var like hele når de kom ned igjen.
DET ER HØYT OPP!!!

Hadde en super ettermiddag. Heldige med været var vi også.

Nå er vi klare for Lyngås. Rune, Daniel og jeg skal kjøre denne helgen.
Gru/gleder meg skikkelig. Prøver å ikke tenke så mye på det.. var så dum å se på startlista her en kveld og DET burde jeg ikke ha gjort. Ble plutselig mye skumlere.

See you!

1 kommentar:

Unknown sa...

Sååå moro!! Nå ble jeg litt misunnelig, har ikke vært der på noen år.. Digg å slippe unna all køen som vanligvis pleier å være der.. Du gikk vel bananas med kamera tenker jeg:))

Flotte collager du har laget:)