søndag 4. oktober 2009

Søndags bilder

I dag ville mamma vært 57 år. Den 25 oktober 17 år siden hun døde.
Malin, Anders, Marius og jeg tok turen opp på kirkegården med blomster og lys.
Med det flotte høstværet så øynet jeg også en sjans til å få flotte høstbilder.


Joachim ble her hjemme sammen med Rune og når vi kom hjem skulle han og Marius sykle en tur. Hjelmen til Joachim var våt.. ikke alle er like flink til å ta med hjelmen inn etter endt dag..kremt..
Han lånte Daniel sin gamle hjelm.. SER JEG RAR UT NÅ var spørsmålet.
Jeg synes bare han var fryktelig søt jeg.

Nå skal vi straks på bursdag til Nickolai.
Ha en strålende søndag!

1 kommentar:

Unknown sa...

Er det virkelig så lenge siden hun døde, jeg husker det så godt, var i begravelsen også...

Herlige bilder du har tatt! Flott å ta bider nå på høsten..