torsdag 5. november 2009

Hektiske dager

Nok en uke som bare forsvinner før jeg får sukk for meg. I dag er det torsdag alt og jeg føler at uken akkurat har begynt.
Var på treff på tirsdag, fikk startet på et kort men ikke fullført... sukk. Som vanlig...
Har vært endel ting på jobb som har opptatt meg så jeg er litt ufokusert.

Marius tok svineinfluensavaksinen på mandag og tirsdag måtte jeg hente han på skolen med kjempe vondt i hode, slapp og veldig vondt i armen.
Daniel har vært slapp, snørrete og har bare nyst hele tiden.
I dag var de begge to på skolen igjen.
-og sånn går no dagan.. ;0)

Denne helgen har vi ungene, men har ingen store planer.
Skal se om jeg får lagt ut noe mer da.

Malin og Anders har nok noe å vise fram de også skal du se.
Det er farsdag på søndag så Malin og jeg har planen klar for gave til pappa'n.

Ha en fin kveld.

1 kommentar:

Marianne sa...

Heisan:)
Eeeendelig kommer Copics adressen.
E-mail adresse på et stempelunderlag funker dårlig. Det forsvant nok i søpla er jeg redd.

Nå er jeg endelig ferdigpakket og klar for Scraporama. Vi har feiret eldstemanns 11 års dag også i dag, så her har det gått unna. Phuu.

Håper dine "små" bare har litt bivirkninger av vaksina, og at det går seg til fort og greit. Vi er også fullt vaksinert nå, og på mandag er det skole og barnehage igjen.

Her har du Copics:

http://mangadrawing.ocnk.net/

Ha en fin helg:)
Klemmer fra Marianne:)