onsdag 11. november 2009

Så lite flink

Det er bare å innrømme det, jeg er en skrekkelig blogger om dagen.
Vet ikke noe om det er fordi jeg drar når det er mørkt ute og kommer hjem når det er enda mørkere... døgnet har ikke nok timer til alle gjøremålene mine.
Det varmet å få en tulipanbukett av kjærsten min på fredag da.
(ikke denne for jeg glemte å ta bilde av den når den var ny...hyyl)
Er ikke så mye som skal til for å få en til å føle at man strekker faktisk til selv om det ikke føles slik.
Jeg må bare fortelle, vi har en liten yttergang på 1,49 kvm og den inneholder faktisk ikke mindre enn 3 dører. Jeg har til stadighet mast om at vi må få gjordt noe med den inntil vi bestemmer oss for at NÅ begynner vi med å lage tilbygg. Rune skulle ut en tur på lørdag formiddag og ordne litt, han spurte akkurat i det han sto i døra på vei ut "er det noe du trenger?" -"ja plater til gangen" svarte jeg.. med et glimt i øyet. - jaja var svaret jeg fikk og det får jeg gjerne hvis han ikke tar meg på alvor. Det tok 1,5t og jammen kom han ikke hjem med plater til gangen. Snille snille kjærsten min. Så helgen har vi brukt til å pusse opp gangen (det har en tendens til å dra med seg så mye mer når man begynner med noe sånt) Så nå er rommet til Daniel også så og si ferdig, alle dørene i kjelleren er malt. Malin sitt rom er klart for maling. Alt er sparklet og klart. Så er det den andre gangen som står for tur. Begynner å bli mitt preg på ting her.
Føles litt og litt mer ut som "hjemme"

Ha en go natt!

Ingen kommentarer: