mandag 14. desember 2009

Jul.. allerede????

Det er nok ikke noen overraskelse at jeg er treg når det gjelder jul.
Det er mange år siden jeg mistet julefølelsen, når tradisjoner ble brutt så ble det liksom ikke jul lenger..
Rart med hva man er vant til.
Selvfølgelig lager jeg jul for ungenes skyld og gjør det koselig rundt de, men jeg føler at jeg ikke er like flink som mamma var med Mona, Knut, Tom og meg.
Vanligvis sender jeg 40 julekort, men iår er over halvparten av de sendt pr mail.
Det er litt rart, men jeg rekker ikke over alt sammen jeg. Må bare innse det.
Dette er ihvertfall årets julekort.
Favorittbildene mine fra 2009.
Bildene viser godt hvem alle er synes jeg og det liker jeg godt.
God førjuls tid!
***

1 kommentar:

Kristin Langnes sa...

Tenker det blir hyggelig med jul allikevel jeg, men skjønner godt dette med tradisjoner. Er selv oppvoks med skilte foreldre og har opplevd "sprikende" og lite klare tradisjoner. Det gjør at jeg er veldig fleksibel i forhold til julen. Min mann er det motsatte, så vi har adoptert hans tradisjoner. Ha en fortsatt fin før-jul.