lørdag 16. januar 2010

Et vennekort sånn i kveldinga..

I dag har vi ikke hatt noe spesiellt på ballkortet, det er ikke så ofte det skjer og når det skjer er det VELDIG deilig å bare slappe av å kose seg.

Jeg laget dette kortet i kveld.
Har laget det slik at man kan dra ut "innmaten" å skrive på baksiden.


Txt fra Norsk stempelblad
Blonde fra Stoff og Stil
Bling fra imaginisce
Ark fra BG

Kortet er finere på "ånkli'" ;o)

Har ingen store planer imorgen annet enn å rydde et av gutterommene her i huset..
sukk...

Nye kort kommer imorgen, har laget fler i dag..


Ha en riktig god natt.
Tusen takk for alle hyggelige kommentarer.
Dere aner ikke hvor mye jeg setter pris på det.

Klemmer fra Grethe

1 kommentar:

Kari sa...

Åååå dette var nydelig! Så artig form du har stanset (?) ut rundt teksten.

Kjenner til den følelsen av at jeg ikke synes bildene blir bra nok innimellom jeg også. Er jo såååå fornøyd her hjemme og så tar jeg bilde og ... liksom. hehe. Men jeg synes det var flott på bildet ditt og jeg da.