fredag 8. januar 2010

Helg igjen...

Dagene går de, ukene og månedene også for den sags skyld.
Det blir mye innetid i disse dager, trenger ikke ha dårlig samvittighet for å være inne og lage kort. Ja etter husarbeid... helt sant!!
Er skrudd sammen slik at jeg ikke får satt meg ned å være kreativ før jeg har det ryddig rundt meg..

Det er kommet bra med snø.
Igår snødde det faktisk i 22 kuldegrader.
I mine 37 år kan jeg ikke huske å ha opplevd det.
Snålt fenomen!
Akkurat nå viser gradestokken
ute - 24,7
inne + 24,3
Er det rart man blir syk??
Kjenner jeg har vondt i halsen, nyser en del og har vondt i hode.. stønn!
Har IKKE tid til det nå midt i årsoppgjøret.
Laget 2 kort i sta til noen utfordringsblogger.
De kommer imorgen når fotolyset er bedre :)
Nå er det natta på meg.
God helg!!
Klemmer fra Grethe

2 kommentarer:

Janniche Drivdal Eriksen sa...

du altså!
kan jeg ikke få litt energi fra deg nedi dumpa her!
gleder meg til å se korta!
klem

Kristin Langnes sa...

Herlig snøbilde. Det er utrolig at det er såpass kaldt over så lang tid også synes jeg. Jeg må innrømme at jeg gleder meg til våren nå...

Håper formen ikke blir dårligere. Ta vare på deg selv.