søndag 3. januar 2010

Kort, kort og kort igjen

Å ta bilder av kort nå om dagen er ikke lett. Fargene på kortene bli langt fra slik det ser ut IRL. Sukk... (jeg lengter etter våren jeg..)
Dette første kortet er med den søteste Magnolia jenta.
Fargene er mer samstemte i virkeligheten enn det kan se ut som her.Jeg kjøpte noen Laura Ashley pakker her for en stund siden.
Men jammen er de vanskelige å bruke.
Nydelige mønstre som ser ut som tapet.
Jeg vet hun har tapet også så det er muligens tatt derfra.
Magnolia bestemoren er fargelagt med Pro Markers.
(øver og øver)

Nok et kort med ark fra Laura Ashley

Liker godt denne jenta jeg.
Kjøpte endel stempeltrykk i fjor for stempel samlingen min var ikke akkurat stor.

Det er rart med stempler, man blir liksom avhengig.
Jeg hadde ikke mange i sommer, ca 50 tenker jeg med stort og smått.
Nå er nok det tallet 3 eller 4 doblet.
Men det er noen som går igjen og igjen..

Grethe

***

Ingen kommentarer: