torsdag 25. februar 2010

Magnolia denne gangen..

Laget et kort i går kveld mens jeg så på langrennsgutta gå stafett..

Er ikke denne Magnolia jenta søt?
Den herlige lua med blomst på og hjertelapp på buksa..
*sukk*

Ikveld skal jeg pakke scrappekofferten å gjøre meg klar for 2 dagers scrapp hos ei venninne av ei venninne.
Jeg var så heldig å bli bedt med ned til Stokke for å scrappe.
Scrappedamer er de hyggeligste EVER!!
Endte med at jeg tok en fridag imorgen for vi skal kose oss
hele dagen med papir, blonder, bling, fjær og blomster.
Lucky us!!

Tenk at det bare er 14 dager til Skitreffet.
Jeg skal dit, skal du??

Ha en flott torsdag.

Klemmer fra Grethe
***

3 kommentarer:

Kisskitt sa...

du får kose deg riktig masse i helgen. misunnelig jeg nå. åååååååååååååååå jett om jeg gleder meg til skitreffet.

Nina sa...

Åhh, så nydelig kort!! Stilig med den delte blondeservietten og flott dandering av blomstene :)

Kos deg skvatt hos Eva Gro, skulle gjerne vært der jeg også, men fredagen var allerede planlagt :(
Hils masse til damene, og så snakkes vi på Ski :)

Klem fra Nina

Marianne sa...

Jepp, hun er kjempeherlig.
Et nydelig kort, og lekkert pyntet. Jeg klarer ikke å bruke sånne kakeservietter jeg, men du fikser det også du:)
Ha en flott helg!!

Klemmer fra marianne:)