fredag 5. februar 2010

Så liten tid..

Jeg må bare beklage at det har vært liten aktivitet på bloggfronten denne uken.

Jeg har ikke engang fått tatt bilde av det jeg laget forrige helg.
Uken har bare flydd fra meg.
Mandag fikk jeg hjem ungene, den dagen brukes til lekser og kos.
Tirsdag var det treff ibhg, da fargela jeg trykk
Onsdag koste jeg meg med ungene igjen og var husmor.
Torsdag er det ridedag. Da er Malin og jeg på rideskolen :)
Så er det fredag i dag.. Alle ungene er på plass..


Dette kortet er et av de første kortene jeg laget.
Liker fargene her..

Imorgen kommer det bilder av kortene fra Hønetreffet.
Skal bare på bandyskole med gutta først og bake noen kaker, skal feire bursdager på søndag..

Joda jeg henger i stroppen.
Når jeg kom på jobb i dag spør Elisabeth om jeg er trøtt.. jo jeg er det.
Du er jo helt hvit sa hun...
Sukk... da er det ikke bare at jeg føler meg trøtt, jeg ser faktisk sånn ut også..
STØNN!!!!!!!

Ha en fin kveld.

Klemmer fra Grethe

2 kommentarer:

Marianne sa...

Phuuu, jeg blir helt anpusten bare av å lese jeg!!!
Håper du for hvilt ut snart. Gleder meg til å se hva du laget på Hønefoss:) Tenker du storkoste deg.
Nå skal jeg på diabetiker årsmøte/ Lekeland med hele gjengen her. Ungene gleder seg hemningsløst, så jeg tenker det blir en bra(...og slitsom, hihi...)dag
Riktig god helg til deg:)

Klemmer fra Marianne:)

Janniche Drivdal Eriksen sa...

hm har blitt smitta av lilla dilla fra deg jeg tror jeg
nydelig kort
klem