tirsdag 30. mars 2010

2 awarder har jeg fått..

Jeg må jo bare si at jeg ble kjempe overrasket, 2 awarder har jeg fått den siste uken.
Jeg setter utrolig stor pris på det, men forstår ikke helt at jeg har fortjent det.
Tusen takk Inger og Tone.

Så kommer det lette,
men allikevel det vanskeligste for her er reglene for denne awarden:

1. Legg ut awarden

2.Gi den til 12 personer

3.Link til de du gir den til

4.Fortell det til de som får den

5. Fortell hvem du har fått den av

Jeg velger å gi awarden videre til disse 12 fantastiske damene : )


Ja, dette er mine favorittscrappere i disse dager
+
de 2 jeg fikk awarden fra faktisk,
-synes det var ekstra stas :)

Tusen takk igjen :)


 

4 kommentarer:

Nina sa...

Åh, så koselig, Grethe. Tusen, tusen takk *klem, klem, klem*

Camilla sa...

Tuuusen takk Grethe!! Det var kjempekoselig!:)
God påskeklem fra Camilla.

Anonym sa...

Tusen takk for flott award, blir alltid glad for slike jeg! ☺

Skal legge den ut i bloggen min om en stund! Du må gå inn i bloggen min og være med på feiringen av 15 000 besøk med 2 premier til 2 heldige vinnere! ☺ GOD PÅSKE til deg og dine! ☺

Monica sa...

Tusen takk Grethe, det var kjempe koselig. Nå ble jeg overrasket, men det var veldig hyggelig. Setter veldig pris på at du er innom bloggen min. Stor Klem til deg!!!!