tirsdag 23. mars 2010

Bursdagskort

På søndag hadde Malin mor bursdag, 11 år ble jenta vår.
Jeg laget et kort til henne litt sånn i hui og hast.

Har faktisk fargelagt med Disressed.
Første gang jeg bruker noe av det jeg har malt på kort.
Fersking vettu :)


Sånn ser kortet ut inne..
inspirert av svenskene????
*fnis*

I går hadde jeg en fin ettermiddag.
Line og jeg hadde kurs for 8 stykker på jobben.
Det var så moro, 8 helt forskjellige kort ble laget.
Skal høre om jeg kan lage en collage og legge ut her.
Noen ble skikkelig bitt av basillen og det ble endel scrappe prat på jobben i dag..
Å kunne inspirere noen og få de til å begynne med dette er så gøy.
Det er jo en utrolig fin hobby.

Ha en fin dag.

Det blir litt lite produksjon om dagen,
driver å rydder og omorganiserer scrapperommet mitt.
Men det blir VELDIG bra!

2 kommentarer:

Nina sa...

Woooaw!! Ser ikke akkurat som hui og hast da, tullehøna :)

Kjempe flott kort, og malinger er bare super da!! Flink du :)

Klem fra Nina.

Eva Gro sa...

Er dette i full fart!!!! - - - det er jo rånydelig!!! Og du har jammen teken på å male med distress også:-)
klem