onsdag 14. april 2010

Bryllups kort

Ei på jobben skal i et voksen bryllup.
50 åringer som gifter seg for andre gang i et lysthus i hagen..
Kan ikke ha noe søtt og pyntelig da synes jeg.
Kortet skulle være staffeli kort og det skulle ha pengelomme..

Jeg tok turen inn til Mona på Papirihjertet og fant ark å bruke.
Fant selvfølgelig de nye arkene fra Maja.
Har brukt 2 forskjellige ark fra Maja, brads fra MM (?)
hjertestempel og til brudeparet er fra Stempelglede,
stempel på pengelommen er fra Papirihjertet,
og det med Lykke tror jeg at jeg lånte av noen..

Hun på jobben ble veldig fornøyd ihvertfall.

Ha en fin kveld!

Klem Grethe

1 kommentar:

Kari sa...

Godt å se det er flere enn meg som bruker fargesterke (sortmønstrede) ark fra Maja Design til bryllupskort! Herlig resultat! ♥ Dette kommer til å få så mye kommentarer i bryllupet!