fredag 28. mai 2010

I mangel på noe å vise frem..

Så tenkte jeg å vise dere hva jeg driver med om dagen...
hihi.
Neida.
Jeg har hatt en idè om at jeg skulle ta slike bilder.

Er en superfan av Converse, og skulle gjerne hatt enda fler og i andre farger.


Beklager at jeg ikke har et eneste kort å vise frem.
Dvs jeg har jo kort som ikke er vist, men ...
nei i dag blir det Converse :)

Imorgen skal vi på KanalCup i Horten med Joachim så dagen kommer til å gå fort.
På søndag blir det mest sannsynlig en tur til Gardermoen for å se på noe bilkjøring.

Ha en riktig god helg!
Kryss fingre og tær for fint vær!

Klemmer fra Grethe

3 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Dæven så mange par du har!!!Converse er så stilig!Venter på feriepenger jeg...da skal jeg shoppe et par og!!!
Klem,Janne

Listaa sa...

Hihi, du har dilla du ja:-)
Dette må scrappes min venn. Klem

HildeS sa...

Ja det får man si Grethe. Jeg har ikke et eneste par jeg, men kanskje jeg må investere i et par nå da... Lyseblå kanskje????