onsdag 29. september 2010

2 gutte konfirmasjonskort

Jeg laget det øverste kortet til ei på jobben som ville ha et gutte konfirmasjonskort.

Etter at jeg hadde laget det lagde jeg et til, bare med litt annet mønsterpapir.
Greit å ha i salgskurven.


Jeg synes at dette stempelet som jeg er så heldig å ha fått noen trykk av er kjempe flott.

Denne gangen ble det veldig enkle kort i blått.
Greit noen ganger med enkelt også.
Kortene er selvsagt pyntet på alle sider :)

Her i huset er det ikke mye kortlaging om dagen, men det blir fargelagt stempeltrykk i laaaange baner.
Nå er jeg klar for julekort tror jeg:)
Lagde 3 fyrstikkesker med pynt igår på tirsdastreffet,
men jeg må ta den lille finishen før jeg legger de ut her :)

Ha en fin kveld.
Klemmer fra Grethe

4 kommentarer:

Kisskitt sa...

Kjempe fine stempel, og stilige kort, flink du. jepp klar for jul her oxo, ptnte juletre snart velll. Da her du noe fint å se når du kjører hjem fra jobben( hi hi )
neeeeeeeeeee tar det litt seinere jeg Klem

Marianne/skorpionen sa...

Så lekre og stilige konfirmasjonskort!
Jeg elsker det stempelet og skulle gjerne hatt det selv! Det er så utrolig anvendelig!
Ha en flotters kveld!
Klem
Marianne

Gro sa...

Tøffe guttekort dette her ja...
Stilig stempel du har brukt...

Gry-Beate sa...

Så kjempe flotte kort du har laget!!

;0)Gry-Beate