mandag 6. september 2010

For Papirplaneten

Dette kortet laget jeg for at Papirplaneten skulle ha noen kort å vise frem på messen som var i helgen.
Men arkene her er fra I LOVE SCRAP og de er fra PIH.
De er så nydelige. Så å si alle arkene fra ILOVE SCRAP er mine favoritter.
Må nok ha noen fler tror jeg.

Som sagt ark er ILOVE SCRAP
Bling fra Storyteller og Prima
Perletråd fra Kort og Godt
Blomster fra Storyteller
Blonde fra Kuttut
Stempler er fra North Star Stamps
Jeg har svertet med Chalk ICE BLUE og stemplet med Valnut Stain
Personlig stempel fra Scrapmagasinet

Takk for at du titter innom her :)

Mange klemmer fra Grethe

2 kommentarer:

Kari sa...

Nyyyyydelig kort, de arkene der kunne jeg tenkt meg en nærmere kikk på ja.

Herlige stempler du har brukt også! Og vakkert pyntet som alltid!

Ha en flott uke!
Klem Kari

Marianne/skorpionen sa...

Utrolig vakkert kort og så nydelige behagelige farger!
Vakkert pyntet!

Så mye lekkert du lager forresten, har kost meg litt nedover i bloggen din og jammen jeg var det mye flott! Nydelig vintage (KOM)-bidrag og det ene kortet med de turkise blomstene var bare så vakkert!!

Tusen takk for hyggelig besøk i bloggen min og ha en god natt :)
Klem
Marianne