onsdag 8. september 2010

Magnolia utfordring til meg selv..

Jeg har utfordret meg selv i dag.
Sitter på en del Magnolia ark som er så nydelige.
Men vet du, jeg klarer IKKE å bruke de.
Når jeg så de i butikken var de som sukkertøy for øynene.. og i MÅTTE ha kategorien.


Her har jeg ihvertfall prøvd.
Det nydelige fe stempelet er kjøpt på PAPIRPLANETEN, og jeg har fargelagt med Promarkers
Blomster er fra Kuttut og Storyteller
Bånd er fra Kremmerhuset
MS puncher
Perletråd fra Kort og Godt
Tekst stempel er fra Norsk Stempel Blad

Takk for besøket :)

Klemmer fra Grethe

8 kommentarer:

Kari sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Kari sa...

Hehehe, har du kjøpt sånt "klappapapper" du også? ;-) Har _noen_ sånne ark jeg også.

Kortet ditt ble jo kjempeherlig, litt sterkere farger enn du pleier å bruke vel? Men flott! ♥ Nydelig tekst og motiv og flott pyntet som alltid!

Og nå lurer du på sikkert hvorfor jeg har slettet en kommentar, men jeg glemte noe... Beklager altså.

Ha en flott kveld!
Klem Kari

Mona Evy sa...

Nydelig kort!! Herlig motiv du har brukt.

Heidi sa...

Hei!
Takk for hyggelig kommentar hos meg. Det setter jeg pris på:)
Nydelig kort du har laget!
Lekkert pyntet og fargene er flotte:)
Ha en fin kveld:)

Ann-Katrin sa...

Hei bella!
Synes kortet ditt ble herlig. Flotte farger og fin harmoni. Du må bare bruke av det du har. Herlig at du har utfordret deg selv, det er jo så moro.
Go Bella!

Siw Eldhuset Hansen sa...

jeg syns så absolutt du kan bruke de:) Kjempe flott kort.

Marianne/skorpionen sa...

Nydelig kort! Herlig motiv!
Jeg har vært der engang, det å ikke våge å bruke arkene for de er så vakre. Har blitt modigere med tiden og nå river og sliter jeg i omtrent alt jeg har av papir :D Så det kommer nok :)

Ha en god natt :)
Klem
Marianne

Guro sa...

Nydelig!!! Herlige farger du brukte, og arket passet kjempebra, denne utfordring besto du med glans.
Klem Guro