onsdag 1. september 2010

Trykkpressa september

TRYKKPRESSA oppgaven for september ble lagt ut i dag.
Oppgaven var en flott skisse med ett kriterie, ikke fargelagt motiv.
Den passet meg midt i blinken, for
jeg skulle lage et enkelt kort.
Her er resultatet mitt..


Mønsterark: ILOVE SCRAP
Blomst: Prima
Perler: Kaiser
Stempel Gratulerer: Stempelglede
Stempel tekst inni: Norsk stempel blad
Personlig stempel: Scrapmagasinet
Spellbinders oval
Arkene er svertet med Chalk Dusty Plum

Takk for alle de koselige kommentarene.
Jeg setter veldig stor pris på det.

Klemmer fra Grethe

6 kommentarer:

Kari sa...

Så nydelig kort du har laget. Herlig ark og et flott resultat til skissen. Har lyst til å prøve meg på den jeg også, når jeg ser et så fint kort. I love Scrap har jammen mye flott altså!

Posten sendes i fra jobben i dag så får jeg håpe kortene er brukendes. Snakkes snart.
Klem Kari

jannes hobbykrok sa...

Så lekkert det var!
Nydelige farger,og kjempedelikat!
Klem,Janne

Marianne sa...

Åååå, enkle kort er det aller vanskeligste å lage! Dette ble nydelig, med lekre papirer!!

Jeg gleder meg kjempemasse til treff igjen. Reiser en uke til nordnorge nå på fredag.(Knurr...går glipp av Lillestrøm messa..)Men når jeg kommer tilbake er jeg kjempeklar for treff!!

Ha en finfin kveld.
Go-klemmer fra Marianne:)

Unni sa...

Nydelig kort med delikate farger:)
Unni

Silje sa...

For et nydelig kort. Så enkelt og stilig.
Klem, Silje

Oss i Ett trykk sa...

Takk for at du ble med på utfordringen vår :)