mandag 8. november 2010

Skyggebokskort

For noen uker siden på treff i barnehagen laget Marianne et slikt Skyggeboks kort.
Jeg tegnet av malen og tenkte at jeg skulle lage en dag jeg fikk det over meg :)
Malen ble med på Grorud treffet og der fikk jeg laget kortet.
Planen var å ha en gelantinplate som vindu, men dette ble åpent.
Mønsterarkene er fra Maja Design
Bling fra Prima
Bånd fra KuttUt
Stempel fra North Star Stamps

Som sagt så var det Grorud treff i helgen.
Fra lørdag morgen til søndag kveld ble det scrappet.
Herremin så hyggelige scrappedamer er..
Jeg har ledd, skravla, scrappet, spist, drukket iskaffe (opptil flere stykker hver dag..),
og kosa meg glugg ihjel!
Tusen takk til alle dere ved bordet der jeg satt, og de på bordet bak.

Ha en fin kveld!
Klemmer fra Grethe

4 kommentarer:

Renate sa...

Dette kortet her er bare så vakkert og enda finere i virkeligheten. Var jo så heldig å få bordplass ved deg og fikk beundret dette på nært hold.
Lekkert sammensatt og nydleig pyntet.

Takk for en super helg med mye latter og moro.
Klem Renate

Monica sa...

Kjempefint kort :)

Kari sa...

Så utrolig nydelig kort du har laget Grethe! Nydelig ark og så flott stempeltekst! Herlig med glitteret rundt kanten.

Tusen takk for den koselige kommentaren i bloggen min også. :D Jeg ble så glad da jeg så du hadde vært innom. Håper alt står bra til med deg og dine.

Klem Kari

Unknown sa...

Hei og takk for sist. Lite scrapping på meg, men foto ble det jo.. Lene og jeg planlegger å ha kurs før jul, så da sier vi ifra:)

Dæsken så fint kort da!