søndag 30. januar 2011

Jeg vant jeg vant..

Jeg leverte et kort til utfordringsbloggen Picture and Scrap .
I dag fikk jeg beskjed om at jeg hadde vunnet .. også jeg som aldri vinner noe som helst...
Nå vant jeg en flott stempelplate... JUHU!!

Ellers har jeg vært på det fantastiske HØNETREFFET.
Kost meg sååå mye med herlige damer, masse kreativitet og inspirasjon.
Noen er råere enn andre og bare produserer og produserer men kvaliteten er SKYHØY allikevel..
Line er en mester på brettekort.. når hun får lagt ut i bloggen sin så skal jeg linke til henne.
Du vil bli overrasket over hva den dama får laget av papir.

Og når jeg nevner overrasket...
jeg fikk et så herlig kort, ei flaske vin med høner og bursdagssang under middagen på fredag.
Nevnte jeg herlige damer??

Det er blitt minimalt med søvntimer
(6-7 timer fra fredag til søndag)
Så det blir ingen sen kveld i dag altså..

Bilder av høneproduksjon kommer :)

3 kommentarer:

Eva Gro sa...

Gratulerer så mye - det fortjener du:-)
Takk for en flott helg!!

klem

Kari sa...

Hei snuppa!

Først og fremst, gratulerer så masse med dagen som var! Og gratulerer så masse med premien! Den var velfortjent altså! Kan tenke meg dere koste dere på treffet, skulle gjerne ha vært med. Så du ba meg slenge meg med på neste hønetreff men slik det ser ut nå er vi midt i flyttingen så jeg tør ikke love meg bort til noe jeg i den perioden. Får ha det til gode.

Ha en flott uke!
Klem Kari

Monicas Hobbyverden sa...

Gratulerer så mye! Det var kjempegøy. Kortet var veldig fint, ikke rart du vant. Klem