torsdag 20. januar 2011

Picture and Scrap januar 2011

15 januar åpnet det en ny utfordringsblogg i kongerike Norge,
PICTURE AND SCRAP heter bloggen.
Oppgaven er at det blir lagt ut et bilde som du må bruke på prosjektet ditt.
Det blir lagt ut bilde den 1. og 15. hver mnd.
Moro??
Det synes jeg, så jeg lovet Renate at dette skulle jeg være med på.
Her er mitt bidrag med bilde som ble lagt ut den 15 januar.

Mønsterark er fra ILOVESCRAP
Blomster og bling fra Prima
Perler fra Storyteller
Charms og bånd fra KuttUt
Stempel er fra North Star Stamps (??)

Fargen på bildet er veldig feil, men å ta bilder nå om dagen er ikke lett.
Er så mørkt når jeg kommer fra jobb.

Takk for at du besøker meg, setter stor pris på det :)
Klemmer fra Grethe


6 kommentarer:

Anne Bente sa...

Hvor er den smuk, så flot opsæt, detaljer og farver.

1000000 tak for at du deltager på Picture and scraps udfordring

klemmmm

jannes hobbykrok sa...

Kjempelekkert!MÅ inn å snuse på denne oppgaven jeg og! Flott i lilla!
Klem,Janne

Renate sa...

Vakker kort du har laget her og så moro at du slenger deg med på vår nye utfordringsblogg. Kjempemoro faktisk!
Nydleig med lilla til bildet her. Er så moro å se alt det ulike som lages.
Nydelig vintagestil og.

Takk for at du deltar hos Picture and scrap.

Klem Renate

Marianne/skorpionen sa...

Utrolig lekkert kort du har laget og nydelig med de ulike panelene!

Anonym sa...

Dette var nydelig. Fikk litt sånn vårfølelse av å se på det jeg;) Tusen takk for at du deltar på utfordringen.

Bea sa...

Så nydelig lilla kort! Og så masse fint i bloggen ellers også :o)