torsdag 24. mars 2011

Kort O Mania og Amber's Crafts and Stuff

Nok et hestekort??
Joda det er det.
Med dette kortet deltok jeg på KOM oppgave 1 inne hos
Oppgaven var DYR, og alle kort skal være 6x6
Jeg kom ikke nevneverdi høyt opp på resultatlisten, for det første er det sååå mange som deltar og for det andre er nivået svinaktig høyt.
Herremin så mange flinke kortlagerdamer det er i Norges land.

Det ligger en ny oppgave ute nå
den lyder slik;

 EMBOSSING

Denne uken så vil jeg at embossing skal stå sentralt.
Det kan være våt -eller tørr embossing og det må komme godt frem.

Sjekk oppgaven ut å bli med, får jeg tid så skal ihvertfall jeg bli med.
Renate gjør en kjempe jobb

og vi er heldige som har noen som gidder å ta den heftige jobben
det er å være moderator på en slik konkurranse



Nå har jeg en date på vaskerommet med mr vaskemaskin og mr tørketrommel..
(med 5 barn i huset denne uken har jeg ofte stevnemøter med overnevnte for å si det sånn)

Ha en fin kveld!
Klem Grethe
***
Amber from Amber's craft and stuff invited me to join her challenge with this card.
Rules for the week is USE DIE CUT.
Thank you for letting me play along :)
Hugs

 

4 kommentarer:

jannes hobbykrok sa...

Så nydelig! For et flott motiv! Dette likte jeg!
Klem,Janne

Anniebee sa...

This is a lovely card! I'm a horse lover so I may be a bit biased but that's okay. It's very pretty whether you like horses or not. LOL Great job! Thanks for playing with us this week at Amber's Crafts and Stuff. I hope you'll join us again very soon.

Anne

The Crazy Crafting Lady sa...

I am happy to see you entered! I hope you come back next week with another great project!

~*~Amber~*~
www.amberscraftsandstuff.com

Kristin Langnes sa...

Så lekkert kort og moro at du også er med på KOM. Jeg har deltatt i begge de to første rundene, men kan ikke akkurat skryte på meg noe særlig til stemmer. Men som du sier, er det jo utrolig mye dyktige folk!