torsdag 10. mars 2011

Sweet Tilda

Et lilla kort med herlige Tilda.
Oppgavene lag det jentete og blomster passet meg i dag, så dette er slik det ble.

A purple card with the cutest Tilda.
The challenges that sounded make til girlie and use flowers suited me good :)



Mønsterark og blonde fra kort og godt
Blomster fra North Star Stamps og Storyteller
Perler fra Storyteller
Bling fra Magnolia
Spellbinders dies

With this card I try my luck at;
Fab'n funky challenges Challenge #64 Make it girlie

Ha en strålende dag.
Takk for alle de hyggelige kommentarerene.
De varmer, alle som en :)

Have a nice dag.
Thank you for stopping by and leaving me comments.
I really appreciate it.

Klem Grethe


4 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Så flott kort med utrolig lekre farger. Jeg er ikke noe flink til å bruke lilla, men dette var kjempefint! Nydelig fargelegging også!

Lene sa...

så vakkert kort ! Heldig den som får dette!

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min også - vi bør kanskje kjenne hverandre vi ?
Jeg er fra Nøste i Lier, så vi har nok mange venner felles på fb:)

Eva Gro sa...

Kjempesøte Tilda, - herlig kort!!! Jeg og har nå kommet inn i en lilla periode:-)
Klem

Julie sa...

Such a beautiful card,love the lilac! Glad you chose to share your flowery creation with us at Southern Girls! Have a great week,Julie.x