mandag 14. februar 2011

Penny Black motiv

Helt enkle kort er det greit å ha i tilsalgs kurven sin.
Kjøpte dette Penny black stemplet brukt for en god stund tilbake.
Har vel ikke brukt det før, men jeg liker det veldig godt.
Enkelt og fint.


Jeg har sittet å fargelagt Sugar Nellie trykk i dag med Promarkers.
Det er så morsomt at jeg glemmer litt at de skal jo brukes også,
så nå er jeg såvidt i gang med et kort også :)
I morgen er det scrapping i barnehagen og jeg gleder meg til det.
Det har vært få de siste gangene, men imorgen tror jeg vi blir mange.
Aner ikke om jeg bare skal lage meg et kit og ta med det..

Ha en flott mandagskveld, her har mannen reist til Sandnes på jobb så ungene og jeg er alene igjen
:o/

Klem Grethe
***

2 kommentarer:

Kine sa...

Åh så nydelig, herlige duse farger:)

Marianne sa...

Dette var sååå elegant og lekkert Grethe. Jeg liker også sånne brush stroke stempler, men glemmer jo helt av å bruke det. Herlig med noe litt annerledes.
Vi sees vel i kveld?
Masase klemmer fra Marianne:)