onsdag 27. april 2011

Blogg pause

Jeg har gått i meg selv og funnet ut at jeg må ta en liten pause fra bloggingen.
Nå er det snart 1 mnd siden siste innlegg og pga dårlig samvittighet hver dag for at jeg ikke har noe kort å vise frem så velger jeg å ta en bitteliten pause.
Det betyr ikke at jeg ikke kommer til å kikke innom de jeg alltid innom.
Mulig det blir mindre kommentarer, men jeg er innom å ser på alt det flotte og lagrer inspirasjonen til en senere anledning.
Bilcross sesongen starter til helgen, da blir det mange helger borte,
 og med 5 barn som skal følges opp
tar det mye tid så jeg må kvitte meg med en energityv
(les: dårlig samvittighet for bloggen)

Så som robåten til ungene, jeg trekker inn årene en liten stund.
Men jeg kommer sterkere tilbake.

Tusen takk til alle som er innom.
Jeg setter stor pris på hver og en av dere og alle kommetarer.

Varme klemmer fra Grethe
***


7 kommentarer:

Kristin Langnes sa...

Jeg har full forståelse for valget ditt! Klem!

Tone sa...

Lur beslutning Grethe - man skal IKKE ha dårlig samvittighet for noe som egentlig skal være lystbetont og hyggelig!!! I perioder i livet er det andre ting som kommer foran;)

Lykke til med bilcross-sesongen og ha en deilig vår foran deg;)

Klem klem:)

Kari sa...

Jeg skjønner deg så godt Grethe, det er noen ganger man bare må ta en pause. Det er tross alt RL vi lever i. Nyt våren og sommeren, med bilcross, late dager og alt som hører med. Og gi meg beskjed om du er i østfold. :D Kan ta en vin og skravlekveld vi vettu, trenger ikke lage noen ting. ;-)

Klem Kari

Lunettes de soleil Fendi sa...

so great post,thanks

Gro sa...

Takk det samme søta! Håper også vi treffes snart igjen. :)
Kos deg masse med bilcross og ha en super fin sommer. Big hug. :)

Anonym sa...

Greate pieces. Keep writing such kind of info on your page.
Im really impressed by your blog.
Hi there, You have done an incredible job.
I'll certainly digg it and individually suggest to my
friends. I'm sure they'll be benefited from this
web site.

Feel free to surf to my weblog: Dungeon Hunter 4

Remove Background sa...

Absolutely gorgeous, love the sweet image and pretty details.