mandag 10. november 2008

Vennskap

Det ble tid til lek og moro, både for voksne og barn.

Daniel og Rune er på nett for å se etter biler.. sukk, stønn, pust og pes. Alltid på utkikk etter en Saab eller deler til en.
Daniel er vel på let etter utstyr til Golfen sin også, så det drømmes og planlegges i lange baner. Jeg tror han tror at pengetreet hans er utømmelig, jepp det er meg som er pengetreet. Han sier han bare trenger å kose litt, være snill og grei så faller pengene fra treet rett i lommen hans.. hmm tror jammen jeg er blitt lurt ett eller annet sted på veien her..


WII KAMP, det gikk i bowling denne helgen. (er Ingunn og Rune sin) Vi spilte det så mye i romjulen i fjor, var så moro. Ikke for meg da, jeg taper konstant jeg. Er liksom ikkeno av dette jeg er god på. Enda jeg synes det er kjempemoro. Kaster meg inn hver eneste gang med liv og lyst og TROR faktisk at denne gangen så vinner jeg. Går på en smell hver bidige gang. Men heldigvis like optimistisk igjen neste runde. (kalles det å være blond?)
Her er det ungene som spiller, Marius bokser tror jeg og Joachim følger nøye med. Anders sitter med Johnny på fanget venter på sin tur. Er visst en siste kamp før leggetid for noen har fått på seg pysjen.




Så har du de store gutta.
Dette er kamerater det, for 1 år siden turte de ikke se på hverandre.. i dag er de som et gammelt ektepar. Hvis Nicko ringer til Daniel og han ikke svarer må han ned hit å sjekke hvorfor han ikke tar telefon når han vet han skal være hjemme..hihi... og det går andre veien også. De bor 100 m fra hverandre.
De bjeffer til hverandre og klenger til tider. Sitter stort sett alltid ved siden av hverandre, jo jeg tror faktisk de er avhengig av hverandre.
Men herregud, jeg er glad for det. Er ikke Danielsen hjemme, vet jeg at han er hos "fetter Nicko" og det er trygt og godt for et mammahjerte. Og jeg vet han har en reservemamma oppi gata her, som sier i fra hvis det er noe. Heldigvis!
Disse gutta våre har nok inngått et vennskap for livet.

Ingen kommentarer: