tirsdag 25. november 2008

Oppløfting..

Er så trøtt idag. Jeg er av den oppfatningen at tirsdager er værre enn mandager. Alltid nesten umulig å stå opp og trøtt hele dagen.
Akkurat nå svir det i øynene og jeg hadde sovnet på 2 sek hadde jeg turt å lukke de tror jeg. Kan ikke det vettu, ikke før halv ni... trenger en oppløfting...(jada ikke bare mentalt.. litt avhvert som trengs å løftes skal jeg være totalt ærlig.)

Så kom jeg over disse bildene fra Egypt når vi var der i mars. Tenk det er bare 3 mnd til vi skal tilbake dit. 2 mars sitter vi på flyet til Sharm igjen. Til stranda "vår". Det er som å svømme i et akvarie, det er ikke tull. Helt utrolig.

Båt tur på Nilen.


På kameltur rundt pyramidene, er litt kult å ha vært der.

Ble litt skuffet når vi kom dit for pyramidene ligger rett ved byen. Trodde vi skulle langt ut i ørkenen, men det er ikke 1 km fra byen engang. Men imponerende var det selvsagt, kan ikke forstå hvordan de har klart å bygge det. Så stort og så mange ganger og hulrom inni.


Slike håndkler kom vi tilbake til hver dag. Kjøpte en keramikplate med bilde da vi forlovet oss, og det hadde disse stuepikene brukt som pynt. Blomstene er tatt fra terassen der disse blomstene slynget seg rundt.
MEN! Først er det Bremen, så er det Lanzarote og SÅ er det Egypt.Litt å glede seg over.
Kanskje OPPLØFTENDE nok :) (er ikke utakknemlig asså, bare litt trøtt)
We talks!




Ingen kommentarer: