mandag 24. november 2008

Fikk en utfordring av Hege..


I dag fikk jeg en mail med en utfordring til meg selv... 10 spørsmål jeg skal besvare:


1. Nevn 10 ting som gjør deg glad

- Familie

-venner

-sol

-snø som daler

-overraskelser

-latter

-kjærsten

-lønningsdag

-markblomster (avhengig av om sommeren)

-å gå tur når det "biter" i kinnene og du vet det er fyr i peisen når du kommer hjem


2. Hva gjør deg sint?

-Urettferdighet

-barnemishandling

-de som snakker bak ryggen min om ting de ikke vet noe om..


3. Noe ikke alle vet?

- At jeg var kjærste med Rune når vi var 13-14 år


4. Snack du liker?

-Potetgull.....

-Bringebærsjokolade


5. Hvis du vinner 2 mill kr hva da?

- Da ville jeg ha nedbetalt huset, og lagt den siste mill'en i ei hytte


6. Nevn 5 ting 'to do' idag.

-Jobbe

-scrappe

-vaske klær etter 5 barn i helgen

-vaske badet

-se på Akutten-kanskje


7. Hva musikk hører du på?

-Rihanna

-Justin Timberlake

-Abba

- og alt på Voice egentlig


8. Du blir rørt av?

-Når ungene har skrevet/tegnet noe koselig til meg (Anders er så flink å tegne hjerter)

-av noe jeg ser på tv

-når 17 mai toget kommer og jeg ser ungene


9. Hva ser du på tv?

-Grey's anatomy

-Brothers and sisters

-Akutten


10. Hva kan du ikke leve uten?

-De 5 ungene "mine"

-kjærsten min

-familie

-kubbelys :)

-blomster

Ingen kommentarer: