søndag 23. november 2008

Vi skal til Lanzarote i julen <3

Nå er det bestemt, vi skal til varmere strøk i julen.

Ungene skal ikke være hos oss, så da er det bare å benytte sjansen. Jul uten unger er igrunnen ikke jul.

Så i dag fikk jeg en overrakselse, for jeg hadde i grunnen slått fra meg hele tanken om jul i utlandet for vi har snakket om å legge pengene i det badet vi skal bygge av vaskerommet + at jeg skal på juleshopping til Bremen fra 19- 21 des. Men vips så har kjærsten booket oss tur til Lanzarote, Herregud det er under 1 mnd til vi drar. 22 desember sitter vi på flyet til Spania. (dæven, nå må jeg forte meg å ta skrubbing og løpe til nærmeste solarium og få litt farge på denne skummetmelk fargene kroppen...grøss!)
I morgen begynner barnefri uke så jeg får sole meg litt etter jobb. Er julebord om 2 uker så det er vel greit å få litt farge vel.

Vi var en en tur på Farmen i dag å ga hønene litt restesalat fra igår. Kaldt var det, men ungene koste seg de.


Malinmor




Anders




Marius har løpt om kapp med Rune og er en smule anpusten, anstrengelses astma er ikke noe særlig når det er kaldt og man bare SKAL vinne..











Trenger vel i grunn ikke å si noe særlig her??

Joachim i slaget..

Ingen kommentarer: