tirsdag 18. november 2008

Kaffe....

Har lyst på en sånn kopp med deilig cappucino jeg.
Når vi var i Bergen i september satt vi på Bryggen å koste oss før jeg skulle ta flyet hjem.
Stoooor bolle med deilig kremete kaffe.

Jepp, jeg er fysen.
Har ikke beholdt hverken mat eller drikke på 4 dager og kjenner at jeg er sulten.
I går gikk jeg til det skritt å ta Tunisiske diaria pills..

Når vi var i Tunisia fikk vi et snev av matforgiftning. Rune spiste en kylling som ikke var helt gjennomstekt og jeg ett eller annet i couscous. Vi dura inn i et Pharmasy og Rune gned seg rundt på magen å sa "diaria"... til farmasøyten, herregud holdt på å le meg skakk. Han fikk de pillene han skulle ha og etter å ha tatt 2 med engang var det ikke mer magetrøbbel. Ennå kan jeg le høyt og lenge av hva han sa og hvordan han så ut der inne. Litt sånn smågrønn i ansiktet og krokbøyd..

I dag ligger til og med Rune rett ut. På det halvannet året vi har vært sammen har han aldri vært borte fra jobb 1 eneste dag. Nå er han slakk asså. Han begynte å føle seg dårlig på lørdag, spørs om ikke jeg har smittet han med noe. Stakkars kjærsten!

Hade så lenge :/

Ingen kommentarer: