mandag 17. november 2008

Scrappetreff 16 november

Det første scrappetreffet vårt. Monica, Tove, Merethe, Ingunn, Laila og jeg. Vi startet kl 12 og ga oss vel 18.30. Noen av oss fikk laget 3 sider, andre bare 1.... :)

For de som ikke vet hva scrapping er så er det i mine øyne en dokumentasjon av fortiden. Vi klistrer bilder på et større pappark med masse dill og dall rundt, veldig enkelt forklart.. (Gud, jeg er god på å forklare. NOT!!) Og håper at våre etterkommere liker de albumene vi etterlater oss av minner.

Blir litt mye rundt på bordet når vi setter igang, ting tar stor plass. Men vi deler og låner det meste.

Merethe, Ingunn og Laila






.

Ingunn i gang med neste prosjekt. Denne dama lager mye bra!










Laila demonstrer gammel teknikk, krøll og ødelegg..hehe Helt vanlig i scrappeverden vår. Vi gjør masse for å ikke ha et nytt utseende på ting, vi river og stifter. Bruker blekk for å få slitt utseende. Ja, det meste egentlig. Kaffe sprayer vi også på ting for å få gammel "look" (takk til kreative Lene for tipset)
Tove holder på med tekst. En smule opptatt.. eller kan det være at dama har litt kameraskrekk?? Jepp, tror kanskje på det siste..
Takk for en fin scrappedag jenter. Jeg har hentet masse inspirasjon til å lage nye sider. Takk for kaken også Ingunn. Deilig! (selv om magen laaaaaaaaangt fra var god etter fredagen. Kan man være fyllesyk i 3 dager??!! Jeg bare spør, for i dag er det mandag og jeg har enda vondt i magen og ikke veldig bra form. Og for dere som vet at jeg skulle smake på Rakfisk, ække den sin skyld, for den kom ALDRI ned i magen. grøss og gru. Råtten fisk er ikke godt. Fysj!
Snakkes snart!
Hey då!

Ingen kommentarer: