lørdag 15. november 2008

Litt sliten i dag..

Hallo i luken, i dag har det vært en smule slitsom dag. Huff det ble altfor mye alkohol igår.. men guri så moro vi hadde det.
Det var fest på Servicekontoret med teamet først (bare for å avkrefte, regnskapsfolk er laaangt fra tørre) Bytur ble det når alarmen gikk klokka 22.45. Dæven, der møtte vi Rune og jobb gutta hans.. Det måtte jo bare bli liv... og det ble det.

I morgen skal vi ha scrappetreff nede i barnehagen her. Blir sikkert bra. Veldig glad det ikke var i dag. Da tror jeg at jeg hadde sagt takk, men nei takk. Formen har tilsagt at sofaen har vært bestevennen min i dag.

Dette er bilde av Ingunn jeg har skrevet endel om. Søsteren til Rune. En tøff dame som snakker rett fra levra!


Dette er Gunn og jeg på Gautefall. Ut på tur aldri sur
Ut på tur aldri sur gjelder ikke helt for Marius, han er lei av å gå ser det ut som, ikke ble det fisk heller. Takk og lov for Sess. (Sven: Sess for barnebarna)





Kjærsten og jeg har det bra som vanlig.. nyter hver dag vi har sammen. Glad for at "den rette" endelig er funnet. Joachim er på oppdagelsesferd, aner ikke hva han finner her, mulig en stein :)


Her tror jeg Malin har lånt kamera gitt, hun og jeg er like glad i Hello Kitty...
Hver gang hun har fått noe med Kitty så er det å løpe å vise frem til meg, og jeg må innrømme ser jeg noe som passer til henne med Kitty blir det hennes. Hmmmm..
Jaja, jeg er jo ikke akkurat bortskjemt med å kjøpe jenteting. Endelig, sukk...

Ingen kommentarer: